Q. Is bezorgen echt gratis?
A. . Ja* binnen Nederland en voor items die op voorraad zijn is de levertijd doorgaans 1-2 werkdagen als je voor 15:00 besteld op maandag tot vrijdag, met uitzondering van feestdagen. Om dingen nog makkelijker te maken voegen we een geschatte leverdatum toe aan jouw order. Dit bevestigen we nogmaals bij het afrekenen en in de bevestigingsemail die je ontvangt.
Note – Voor orders geplaatst na vrijdagmiddag 15:00, gedurende het weekend en tijdens feestdagen geldt: deze verwerken we de eerstvolgende maandag of werkdag.
*Voor omliggende landen rekenen we mogelijk wel iets voor bezorgen en het kan iets langer duren voor aflevering plaatsvind vanwege de afstand. Mocht dit zo zijn dan vermelden we dat bij het afrekenen.
Q. Leveren jullie buiten Nederland?
A. Zeker! Wij kunnen in de meeste Europese landen leveren, voor zeer schappelijke tarieven, neem contact met ons op door te bellen of via email call or email en wij regelen de rest voor u.
Q. Welke koeriersdiensten gebruiken?
A. Voor zowel binnenlandse als buitenlandse zendingen gebruiken we doorgaans DPD en FedEx. Kleinere items zoals nummerplaten sturen we veelal met de post.
Q. Ontvang ik een trackingnummer?
A. Als we er een hebben sturen we u die! Items die per koerier komen hebben doorgaans een trackingnummer en deze voegen we toe aan de informatie die we u sturen in de email van de verzendbevestiging. om het zo makkelijk mogelijk te maken zorgen we ervoor dat u toegang krijgt tot uw informatie op de website van de koerier. Maakt u zich niet druk als er niet meteen informatie voorhanden is, een koeriersdienst heeft vaak wat tijd nodig om uw order in hun systeem te verwerken.
Q. Mijn levering is te laat. Wat moet ik doen?
A. Geen stress! In het zeldzame geval dat een levering vertraagd is doen wij alles wat we kunnen om het probleem op te lossen en uw item zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Drie dingen die u zelf kunt doen:
- Controleer uw trackingnummer op de website van de koerier. Als uw pakket wordt vastgehouden door de koerier kan het zijn dat er wat meer informatie nodig. (dit gebeurt soms in het geval van wat moeilijkere adressen). Stuur ons een berichtje met het volledige adres en een telefoonnummer en dan doen wij de rest.
- Het weer - Als het heeft gesneeuwd en / of geijzeld dan kan de koerier wat meer hinder ondervinden voor ze aan uw deur staan!
- De tijd van het jaar- Als het piekdrukte is (zoals tijdens de kerstperiode), kan het zijn dat de koerier een achterstand heeft, maar hij komt er zo snel mogelijk aan. Wij nemen contact met u op mochten we merken dat er een vertraging is, maar in de tussentijd, als u zich zorgen maakt over de levering, laat het ons weten en wij controleren of alles goed gaat.
Q. Mijn item wordt niet op de in de email genoemde datum geleverd. Wat moet ik doen?
A. We doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren, Maar er kunnen vertragingen ontstaan waar wij geen controle over hebben. Daarom zijn alle door ons genoemde data schattingen. Dit soort gevallen komen niet vaak voor, maar de kans hierop is groter tijdens drukte rond de feestdagen en tijdens slecht weer, dus raden wij aan om bestellingen voor belangrijke dagen (zoals kerst en verjaardagen) ruim op tijd te plaatsen. In het geval van een vertraging laten we het u zo snel mogelijk weten en helpen we u om uw pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen.
Q. Wat moet ik doen als de doos er beschadigd uit ziet bij levering?
A. Het is heel belangrijk voor ons dat elk item in goede staat wordt geleverd, maar dozen raken soms beschadigd tijdens transport. In het geval dat een doos beschadigd is bij levering, weiger deze dan niet. Wij werken nauw samen met onze fabrikant om ervoor te zorgen dat de items goed beschermd zijn, dus uw item zou absoluut in orde moeten zijn. Meld bij tekenen voor ontvangst dat de doos beschadigd is. Maak de doos open en controleer de inhoud nauwkeurig. Als de inhoud beschadigd is neem dan contact op via telefoon of email en wij zorgen voor een goede afhandeling. BELANGRIJK: We willen niet dat iemand teleurgesteld is, dus raden wij aan dat elke bestelling bij aankomst worden gecontroleerd, zelfs als het item bedoeld is als cadeau voor een latere datum. Wij kunnen u alleen helpen met schades die binnen twee weken na levering worden gemeld.
Q. Mijn item is beschadigd bij aankomst. Wat moet ik doen?
A. We doen ons best om alle items onbeschadigd en in goede staat te leveren, maar in het zeldzame geval dat een item tijdens transport beschadigd raakt, doen we ons uiterste best het voor u op te lossen. Als er iets van de inhoud van uw pakket is beschadigd neem contact contact us met foto's van de schade en wij zorgen ervoor dat het geregeld wordt.
Q. Ik heb gepersonaliseerde nummerplaten besteld, maar deze zijn nog niet binnen?
A. Maakt u zich geen zorgen, ze zijn onderweg! Omdat wij al onze nummerplaten op bestelling maken worden deze volgens onze hoge standaards gemaakt op maat voor u gemaakt in onze werkplaats. Dus in plaats dat ze met de koerier komen, laten we deze apart via de reguliere post leveren. Ze kunnen iets eerder of later dan het grote item aankomen – wij raden een marge van week voor en na levering van het grote item aan. Als u een week na levering via de koerier nog niets heeft ontvangen neem dan contact op via telefoon of email en wij regelen de rest voor u.